Klinik araştırmalar alanında stratejik iş birliği

Törene TÜSEB Başkanı Prof. Dr. Ümit Kervan ile Novo Nordisk Türkiye Genel Müdürü Bike Başaklar ve Kıdemli Medikal Direktörü Dr. Ömer Buğra Bahadır katıldı. TÜSEB Başkanı Prof. Dr. Ümit Kervan törende yaptığı konuşmada şunları söyledi: “TÜSEB olarak, ülkemizin sağlık teknolojileri ve bilimsel AR-GE alanındaki potansiyelini en üst seviyeye çıkarmayı misyon olarak görüyoruz. Üreten Sağlık vizyonumuz doğrultusunda, Türkiye’yi hem yenilikçi tedaviler hem de küresel ölçekte bilimsel bilgi üreten bir merkez haline getirmeyi hedefliyoruz. İmzaladığımız bu iş birliği protokolü, klinik araştırma ekosistemimizi uluslararası standartlarda güçlendirmek adına kıymetli bir adımdır. Bu ortaklıkla araştırmacılarımızın küresel ağlara entegrasyonunu hızlandırmayı ve ülkemizin bu alandaki rekabetçi gücünü…