Doruk Madencilik İşçileri Eylemde: Bakan Bayraktar’dan Kritik Açıklamalar
Doruk Madencilik çalışanlarının maaşlarını alamadıkları için başlattıkları eylem, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar'ın gündemine geldi. Bakan Bayraktar, TBMM'de AKP Grup Toplantısı öncesi gazetecilere yaptığı açıklamada, firmanın uzun bir süre benzer sorunlarla karşı karşıya kaldığını belirtti. Bayraktar, “Bu firmaya bir daha ruhsat vermem” ifadesini kullanarak durumu eleştirdi. Eylem sürecinin detayları hakkında sorulan sorulara yanıt veren Bayraktar, işçilerin açlık grevini geride bıraktığını hatırlatarak, “Bakanlıklar araya girdi, sorun çözüldü. Ancak bu durumun tekrar yaşanmaması adına bu ruhsatları alan ve bu alanda faaliyet gösteren şirketlerin sorumluluklarını yerine getirmesi gerekiyor” dedi. Bir gazetecinin, “Siz garantör bakanlık olarak bu işçilerin maaşlarının ne zaman ödeneceğini…

